فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
وبلاگicon
روزایی که زود گذشت...









ஜ girls&boys of mashhad ஜ

در کتاب درس ما جز --------ع--------- ش--------- ق---------- چیزی دیگر نیست

Emo Girls Pictures Scraps and Graphics
یادش بخیر...

قبلادنبال بهانه بودی تابیایی پیشم....

یادت هست؟؟؟میگفتی خوب امشب دیگربه چه بهانه ای بیایم....!؟

اما این شبها...دنبال بهانه ای تا...

نه دیگرنمیخواهم پرکنم جای خالی سطربالارا....

تحقیرخود بس است دیگر

بایدکمی خودراباغروربزرگ کنم

چه کسی گفته عشق وغرورباهم نمی گنجد؟؟؟

من امتحان کردم.غرورم راله کردم زیرپاهایم

وبه سویش گام برداشتم....

چیزی نصیبم نشدجزبهانه هایی برای دست به سرکردنم....

 

+پ.ن:اولش دلم نمیخواست این شعرم روبنویسم همینم واسه غرورتازه متولدشدم ضررداشت

+پ.ن:الآن فقط وفقط دنبال یک آغوشم که بهش پناه ببرم وهرچقدردلم خواست توش گریه کنم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در چهار شنبه 14 / 9 / 1390برچسب:,ساعت 16:46 توسط سجاد فضائلی| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت


عطر زنانه لالیک Lalique le Parfum ادکلن مردانه کریستین دیور فارنهایت ادکلن زنانه Givenchy Play کرم لایه بردار فرانسوی حجم دهنده لب پوتینگ ژل عــیــنـک پـلـیـس مـدل P25148 مكس نچرال اسليمينگ ژل لاغری کاملا گیاهی آمریکائی عطر جـ..ـنســی 212 فرانسوی آقایان عطر زنانه 212vip اصل اسپانیا عطر زنانه لالیک Lalique le Parfum